Translate

26 Kasım 2013 Salı

Bugün 25 Kasım ve ben hamileyim !

Tam iki sene önce 25 Kasım benim için çok özel bir gündü. Doktoruma genel kontrol için gitmiştik. Artık bir bebek istiyoruz diye onun görüşlerini de alacaktık. Doktorun muayenesi sırasında zaten 5 haftalık hamile olduğumu öğrendiğimde gözyaşlarıma hakim olamadım. Bu sürprize hem öylesine hazır, hem de öylesine hazırlıksızdım ki! Doktordan çıkıp Murat'la Nişantaşı'nın ışıl ışıl sokaklarında kolkola yürüdük, fazla konuşmadık. Hemen havaya girmiştik aslında. Hayatımızın nasıl da ilk günden değişmeye başladığını şaşkınlıkla izliyorduk. Bu süreçte bizi kim bilir neler bekliyordu neler...

İşte o 25 Kasımı hep hatırlarım. Özel, çok özel bir gündü. Benim için, bizim için. 

Aradan iki sene geçti. Hamilelik, doğum derken, merakla beklediğimiz bebek geldi, büyüdü, büyüyor. Zaman uçuyor sanki. 

Ve ben yine hamileyim. Bu kez bu tarihte öğrenmedim, bu durumu bir süredir biliyorum ve kutluyorum. Ama yine de 25 Kasım'ı Pınar'ın Hamileliğini kutlama günü olarak ilan ediyorum. Çünkü bugün yine bir 25 Kasım'da özel birşey oldu, kalbime girdi ve benimle konuştu adeta. 

Bir şarkı bu. Şarkının sözleri o kadar bana ve bebeğime uygun ki dayanamıyorum ve her dinlediğimde duygular kalbimden çıkıp her hücreme yayılıyor. Şarkı tabii ki sadece sözlerden ibaret değil, muhteşem sesiyle Cem Adrian ve ona eşlik eden o Piyano melodisi, ardından gelen trampet... 

Güzelden öte bir şey bu, kelimelerle anlatamıyorum bu kez. Dinlemeli. Ve ben blogumda ilk kez bu kadar kısa bir yazı yazıyorum. Çünkü yazarak anlatmam gerçekten imkansız bu hisleri.. Şarkıyı dinleyin, o zaman anlarsınız ne demek istediğimi.




Bu linkten ulaşamazsanız, Google'da arayın Cem Adrian - Ben Seni Çok Sevdim.



BEN SENİ ÇOK SEVDİM

Bir istiridyenin kıymetli incisini sakladığı gibi saklarım seni...
Bir bahar dalının narin tomurcuklarını sakındığı gibi korurum seni...
Çok derin... Derinlerimde ellerin...
Bir Armağan gibi Tanrıdan bana, kış güneşinde altın kirpiklerin.

Ben seni çok sevdim...
Belki zordur anlaması sessizliğimden...

Ben seni çok sevdim...
Sen oku kelimeleri gözlerimden.

Hiç yorum yok: